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Thema: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

  1. #1
    guckuck
    Avatar von guckuck

    Standard Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Hier ein Spawn Menü für Episode One (by PCPro32)


    Download: http://pcprostudio.co.uk/gmod/mods/h...e_One_v1_1.zip
    Garrysmod.org download link: http://garrysmod.org/downloads/view/dl/587/

    Features:
    Adds the Half-Life 2: Episode One maps to the map selection menu.
    Adds a spawn menu for the models in the Half-Life 2: Episode One GCF file.
    NOTE: This does not include a spawns for models in the regular Half-Life 2 GCF file that are used by Half-Life 2: Episode One. Most of which are included in the default garry's mod spawn menu.

    Click the image below to see the full spawn menu. (image not currently up to date.)


    Installation:
    Extract "Half-Life_2_Episode_One.zip" (or .rar) to your gmod/mods/ folder and run the game.

    The folder tree should look similar to this:


    If the mod does not show up in the mod manager, re-build your mod cache.

    Please read "this" before posting about installation problems.

    v1.0-v1.1 Changelog.
    - Removed the "Junk" section (all can be spawned through the default gmod spawn menu)
    - Removed some models which would not spawn (3 pine tree's)
    - Added models/ragdolls which I previously forgot to finish adding.

    Known Issues (mainly bugs that I cannot legally release fixes for):
    - "Blue Vortigaunt" appears invisible with a wireframe head.
    - "Barney" looks the same as in Half-Life 2.
    - "Alyx" looks the same as in Half-Life 2.
    - The "Stalker" ragdolls waist stretches upwards to the top of the head.
    - Mini-Strider has no skin.
    - Core is not spawnable. (it loves to crash Gmod)
    - Chapter 1 in the map selection screen loads up the second map. (loading up the very first map causes gmod to hang on a black screen and crash with an error)

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  3. #2
    Avatar von Dark
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    deutschland

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    dafür braucht man das game aber oder??
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    Freemans Mind

  4. #3

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Zitat Zitat von Dark
    dafür braucht man das game aber oder??
    Ich glaub nicht weil da alle daten drin sind die man braucht also models und so
    Wenn ja dann nur den pre-load soweit ich weis

  5. #4
    guckuck
    Avatar von guckuck

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Natürlich. Da sind keine Models bei, es wäre ja auch illegal wenn man einfach die Models von Spielen benutzt, die man nichtmal besitzt.

  6. Folgender Benutzer sagt Danke zu guckuck für den nützlichen Beitrag:


  7. #5
    Avatar von CCCP
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    23.03.2006
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    Planet Mars

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    BEEP man muss das Game haben da das sonst illegal wäre.

  8. #6
    guckuck
    Avatar von guckuck

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Und Pre-Load reicht auch nicht!

  9. Folgender Benutzer sagt Danke zu guckuck für den nützlichen Beitrag:


  10. #7

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    ohh dann hab ich mich geirrt aber
    dann muss man das spiel besitzen und das wär schei**e

  11. #8
    guckuck
    Avatar von guckuck

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Zitat Zitat von Fragiman
    ohh dann hab ich mich geirrt aber
    dann muss man das spiel besitzen und das wär schei**e
    Selbst wenn es ohne Spiel funktionieren würde, wäre es illegal das dann zu benutzen.

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  13. #9

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    Dann wäre der thread nur für die leute die das game haben

  14. #10
    guckuck
    Avatar von guckuck

    Standard AW: Half-Life²: Episode One Spawn Menü

    ist er dann ja wohl auch ...

  15. Folgender Benutzer sagt Danke zu guckuck für den nützlichen Beitrag:


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