Map auf den Server hochladen.
Map auf den FastDL hochladen.
In der Config die URL zum FastDL angeben und tadaaa. Kein Missing Map.
Solltest du keinen FastDL haben dann probier es mit dem Workshop.
Ich würde es dann so machen. Erstelle eine .lua Datei in lua/autorun
Das komm da rein.
Code:
--This is a list of your server's maps which are available through the workshop
--Each one uses the map file's name and the workshop ID
maplist = {}
maplist["ttt_community_bowling_v5a"] = "131667838"
maplist["ttt_westwood_v4"] = "104520719"
maplist["ttt_mc_skyislands"] = "106498411"
--add more maps here
local map = game.GetMap() -- Get's the current map name
local workshopid = maplist[map]
-- Finds the workshop ID for the current map name from the table above
if( workshopid != nil )then
--If the map is in the table above, add it through workshop
print( "[WORKSHOP] Setting up maps. " ..map.. " workshop ID: " ..workshopid )
resource.AddWorkshop( workshopid )
else
--If not, ) then hope the server has FastDL or the client has the map
print( "[WORKSHOP] Not available for current map. Using FastDL instead hopefully..." )
end
Hoffe ich hab dir geholfen.