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Thema: ARMA II - DayZ

  1. #21
    My Little Blender: Rendering is Magic Avatar von Mitsuma
    Registriert seit
    07.02.2007

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Neues Update. (Sogar schon Hotfix.)

    Code:
    UPDATE : 21 MAY 2012
    	Affected addons:
    		* dayz_code		1.5.8
    		* dayz_equip	1.2.4
    		* dayz_sfx		1.1.2
    		* dayz			1.2.5
    		* dayz_weapons	1.1.2
    		
    	Developer's Note:
    	
    		* TO INTERACT WITH MOST ITEMS: YOU NOW NEED TO OPEN GEAR MENU (G) THEN RIGHT CLICK ON THE ITEM! SUCH AS BANDAGING AND EATING AND SHIT
    	
    		* This is a pretty major update. I don't really know what affect the new sickness and temperature system will have on player behavior especially with antibiotics being so scarce. 
    		* It is the genesis of an idea, so please remember this might cause havoc. You need to be careful.
    		* To light a fire, you need matches and wood in your inventory. Place more wood in the inventory of a fireplace to keep the fire going.
    		* A fire that does not have wood in it will go out when you try to light it.
    		* You can tell you have an infection, because your character will start coughing. The infection causes you to loose blood down to a minimum of 6000. This leaves you with reduced blood until you take antibiotics.
    
    	Changelog:
    		* [NEW]	 	Server cleanup system replaced with a more agressive one
    		* [NEW]	 	Inventory Interaction system (right-click on items in gear screen to bring up interactions)
    		* [NEW]	 	Temperature System now implemented (effects are limited)
    		* [NEW]	 	Chance of catching an infection the lower your temperature
    		* [NEW]	 	Chance of catching an infection from already infected players
    		* [NEW]	 	Water can be filled in ponds, all water pumps, wells, but not the sea
    		* [NEW]	 	Forced disconnection saving for abort and alt+F4
    		* [NEW]	 	Zombie's will investigate player deaths
    		* [NEW]	 	Adrenaline rush from panicing causes greately increased hunger for a while
    		* [NEW]	 	Bandaging Sound when bandaging yourself/someone
    		* [NEW]	 	Coughing sound when you have an infection
    		* [NEW]	 	Camera Shake when temperature drops extremely low
    		* [NEW]	 	PROTIP: Use Global Chat/VOIP in populated areas
    		* [NEW]	 	Fire requires wood to keep burning
    		* [NEW]		Various Loot spawn balancing changes
    		* [FIXED]	Should not be pellets for the Winny
    		* [FIXED]	Whinny is way to powerful and quiet (mmmm your tears will be delicious)
    		* [FIXED]	Helicopter loot despawning too fast
    		* [FIXED?]	Too many zombies for the Carebears to be able to play
    		* [FIXED]	Fog is way too thick
    		* [FIXED]	Climbing a ladder with a pistol will cause you to fall
    		* [FIXED]	Zombies not attracted to Flares and Chemlights
    		* [FIXED]	Panic noises going apeshit all the time
    		* [FIXED]	Zombie spotted alert far too quiet (increased slightly)
    Wird demnächst noch ein Hotfix kommen, weil das Temperatursystem zu sensibel ist und man sehr schnell n Erkältung bekommt.

  2. Folgende 3 Benutzer sagen Danke zu Mitsuma für den nützlichen Beitrag:


  3. #22
    Avatar von UGC-K3nny
    Registriert seit
    02.06.2006
    Ort
    Hamburg - Bergedorf!

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Changelogs gefallen mir schonmal seeeehr.

    Hätt auch lust mich mal mit n' paar zu verbünden. Meine Ursprüngliche Gruppe ist aus irgendwelchen Gründen nichtmehr bei DayZ dabei :/

    Also: "Urzhane" auf Steam
    oder aufm TS nach Kenny fragen

    Die Zeiten das man sich zufällig sieht sind ja 'leider' (bzw zum glück ) vorbei.

  4. #23
    My Little Blender: Rendering is Magic Avatar von Mitsuma
    Registriert seit
    07.02.2007

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Wir hatten heute zu viert verdammt viel Spaß.
    3/4 davon hab ich auch aufgenommen und bin es grad hochladen. (1h11min)
    Näheres wird es aber erst später am Tag geben, Kritz wird da wieder ne nette Geschichte schreiben und die Karte ist auch schon fertig.

  5. #24
    Avatar von UGC-K3nny
    Registriert seit
    02.06.2006
    Ort
    Hamburg - Bergedorf!

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Wenn das klargeht schließe ich mich (sollte es weitergehen) euch liebendgern an! (:
    Ich meld mich später mal.

  6. #25
    My Little Blender: Rendering is Magic Avatar von Mitsuma
    Registriert seit
    07.02.2007

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Die Partie hatte ein tragisches Ende.
    Werden vllt. heute Abend wieder spielen oder so.
    Mal schauen.

  7. #26
    Avatar von UGC-K3nny
    Registriert seit
    02.06.2006
    Ort
    Hamburg - Bergedorf!

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    tragisches ende klingt nach einer spannenden Story.
    Ich bin gespannt auf das Videomaterial und Kritz' Geschichte, sollte es eine geben

    Wer war denn noch dabei? Kritz, Du, (Deffy?)

  8. #27
    My Little Blender: Rendering is Magic Avatar von Mitsuma
    Registriert seit
    07.02.2007

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Kritz, Gurken, Deffy und ich.

  9. Folgender Benutzer sagt Danke zu Mitsuma für den nützlichen Beitrag:


  10. #28

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Wäre auch dabei.
    Auf Welchen Server Spielt ihr denn?
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  11. #29

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Zitat Zitat von Bier_Baron Beitrag anzeigen
    Wäre auch dabei.
    Auf Welchen Server Spielt ihr denn?
    Unterschiedlich. Zurzeit FR6

  12. #30

    Standard AW: ARMA II - DayZ

    Hab gerade mal Free2Play gespielt..
    Grafik: Unscharf.. selbst bei hohen Grafikeinstellungen, man erkennt die gegner erst auf 30 meter .. dahinter sieht es aus wie eine hecke
    Steuerung: unpräzise, ruckelt (im waffenkammer menu), zielen fällt schwer
    Sound: Klopf mal mit dem kleinen finger auf den schreibtisch.. Das wäre die AK47

    Arma2:free schreckt schon vor dem kauf der Arma 2 vollversion ab, wenn es nur kleinigkeiten sind (ausgenommen campange) die in der vollversion anders sind, wäre es die 10 euro(?) nicht wert :/

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