Ergebnis 1 bis 1 von 1

Thema: Update 96

  1. #1

    News Update 96

    Heute Abend/Nacht wird wieder mal ein Update für Garry's Mod veröffentlicht. Hier der Changelog:

    Fixed viewmodel animations lagging
    Fixed weapons sometimes ejecting more than one shell at a time
    Fixed cloudscript sometimes spawning the wrong entity type
    Fixed Lua errors caused by bad Voice entity
    Fixed physics crash due to dubious Lua coding
    Restored click delay on physgun
    Increased max Lua Particle Emitter limit
    Added toybox_entity command to spawn cloudscripts offline (take filename as argument)
    Added SWEP:DoImpactEffect( tr, type )
    Added Particle:GetColor()
    Fixed draw.RoundedBoxEx

    [TTT] Added bonus credit for players who are the only traitor in a round
    [TTT] Changed smoke grenade graphical effects to give better performance
    [TTT] Changed detective hats to be disabled by default for now
    [TTT] Changed tutorial to be more robust, and removed full help text (see TTT site instead)
    [TTT] Fixed player in spectate-only mode appearing as MIA in a certain case
    [TTT] = Trouble in Terrorist Town Spielmodus



    Wie immer, sollte Garry's Mod sich automatisch aktualisieren.
    Wenn nicht, muss der Steam-Client neu gestartet werden.
    Wenn ihr Probleme mit dem Multiplayer habt, solltet ihr überprüfen ob der Server schon aktualisiert ist.

    Links:

    Geändert von Grüne Gurken (24.08.2010 um 19:21 Uhr)

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •